تکنولوژی / اخبار تکنولوژی . دوربین مدار بسته

ساخت وبلاگ

دوربینهای مداربسته 4 مگاپیکسلی تقریبا بیشترین سهم در قبضه بازار دوربین مدار بسته را دارا هستند. بسیاری از شرکتهای تولیدکننده دوربینهای مداربسته تمرکز اصلی تولیدات خود را معطوف به دوربینهای مدار بسته 4 مگاپیکسلی کرده اند.(به عنوان محصولات بروز پس از دوربین مدار بسته 1080P)

ضعفی که عملا در دوربینهای مداربسته 4 مگاپیکسلی نسبت به دوربینهای مداربسته 1080P دیده می شود بیشتر در شدت نوری کمتر از 200 لوکس بچشم می آید. در این شدت نوری که صحنه اتفاقا اصلا تاریک هم نیست عملا ضعفی در دوربینهای مداربسته 4 مگاپیکسلی ظاهر می شود که در دوربینهای مداربسته نور فوق العاده کم و 1080P وجود نخواهد داشت.

در این متن بیشتر به این ضعف دوربین مداربسته 4 مگاپیکسلی خواهیم پرداخت.

عملکرد ضعیف در صحنه نسبتا روشن

در آزمایشی که عکس آن را در زیر به نمایش می گذاریم چندین دوربین مداربسته 4 مگاپیکسلی در صحنه هایی با شدت نور مختلف مورد بررسی قرار گرفته اند. می توانید در تصاویر مقایسه نمایید:

کیفیت دوربین مداربسته 4 مگاپیکسلی

در میزان نور 150 لوکس(عکس سمت راست) در مقایسه با شدت نور 300 لوکس در تصویر سمت چپ جزئیات کمتری دیده می شود و عملا در تصویر 150 لوکس جزئیات زیادی از بین رفته اند! برای مثال ویژگیهای چهره و موی سر و حتی عینک روی صورت فرد(در 150 لوکس) بخوبی دیده نمی شود.

این تاثیرات در دوربین مداربسته 1080P یا دوربین مداربسته 720P با رزولوشنهای HD، کمتر دیده می شود. در تصاویر زیر مشاهده می کنید که جزئیات تقریبا در هر دو شدت نوری به یک اندازه است و تفاوت ناچیزی وجود دارد:

کیفیت دوربین مداربسته 4مگاپیکسلی

عملکرد ضعیف در صحنه ای با شدت نور کم

در شدت نور کم، کارایی دوربینهای مداربسته 720P و 1080P نیز ضعیف است. برای مثال تصویر زیر مربوط به دوربینهای مداربسته بدون نور IR در شدت نور 1 لوکس است. دوربین مداربسته 4 مگاپیکسلی بطور کامل تصویر سیاهی خروجی می دهد در حالی که دوربین مداربسته 1080P و دوربین مداربسته 720P تصاویر واضحتری ارائه دادند. در تصویر زیر مشاهده می کنید که دوربین مداربسته 720P براحتی تا دو خط اول جدول تست بینایی را نیز نشان می دهد:

کیفیت دوربین مداربسته 4 مگاپیکسلی

hikvision

 

بیشتر بخوانید:   دوربین مداربسته   دوربین مداربسته تی وی تی    هایک ویژن

کارکرد ضعیف جبران شده با نور IR

این کارکرد ضعیف در نور کم با استفاده از منبع نور داخلی IR کمی تخفیف پیدا می کند و این در تعداد وسیعی از دوربینهای مداربسته 4 مگاپیکسلی صادق است. در دوربینهای مداربسته 4 مگاپیکسلی با برند هایک ویژن و داهوا، همه مدلها تقریبا دارای منبع نور IR داخلی هستند در حالی که در برند Axis مدلهای بسیاری هستند که اصلا منبع نور IR داخلی ندارند.

با خاموش کردن سیستم نور IR در دوربین مداربسته بولت دیدیم که عملکرد بسیار ضعیفی دارد و تقریبا تصویری تمام تیره بشما می دهد ولی با روشن شدن نور وضعیت بهتر می شود:

کیفیت دوربین مداربسته 4مگاپیکسلی با IR

درنظر گرفتن میزان لوکس مقبول در دوربینهای مداربسته 4 مگاپیکسلی

همانطور که در مقاله های پیشین گفتیم، خیلی روی میزان لوکس مشخص شده برای دوربینهای مداربسته حساب باز نکنید.

بسیاری از این اعداد و ارقام گارانتی اجرایی ندارند. برای مثال، در مشخصات دوربین مداربسته 4 مگاپیکسلی Axis مدل M3046 آمده است که حداکثر تا شدت نور 0.3 لوکس می تواند تصویر برداری نماید(آستانه تصویر برداری وحساسیت تا 0.3 لوکس). اما با توجه به تصویر بالا میبینید که در سطح نوری با 450 برابر بالاتر از آنچه در مشخصات آمده است هنوز کیفیت تصویر بسیار پایین است. همین حالت در بسیاری دیگر از دوربینهای مداربسته 4 مگاپیکسلی نیز وجود دارد.

      تی وی تی   نصب دوربین مداربسته

   پکیج دوربین مداربسته

 

تکنولوژی / اخبار تکنولوژی . دوربین مدار بسته...
ما را در سایت تکنولوژی / اخبار تکنولوژی . دوربین مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : boodaa webonline بازدید : 340 تاريخ : دوشنبه 7 تير 1400 ساعت: 14:40

یکی از مهمترین مباحث در سیستمهای نظارت تصویری و در ارتباط با عملکرد دوربین مداربسته مبحث کدکها و بخصوص کدک H.265 است. کدکهایی که بیش از قبل به استفاده بهینه از حافظه و پهنای باند در سیستمهای نوین نظارت تصویری 4K و حتی 8K جامه عمل می پوشانند.

این تکنولوژی ادعا دارد که می تواند میزان انتقال بیتها (Bitrate) و مصرف حافظه را نسبت به کدک H.264 بیش از 50 درصد کاهش دهد. یعنی با بهینه سازی بیش از 50 درصدی توسط کدک جدید در سیستم نظارت تصویری روبرو خواهیم بود. البته هنوز هم محدودیتهایی وجود خواهد داشت. قبل از اینکه تکنولوژی تصویری H.265 بطور کامل جای تکنولوژی H.264 را در سیستمهای نظارت تصویری بگیرد، چالشها و مسائل بسیاری پیش رو دارد که باید حل شود.

کدک H.265 دوربین مداربسته
در تصویر بالا یکی از تفاوتهای دو کدک H.264 و H.265 بخوبی قابل مشاهده است.

یکی از چالشهای پیش روی تکنولوژی H.265، تنوع محصولات و برندهاست. با توجه به وجود دو برند سازنده چیپست H.265 با مشخصات مشابه بر روی پلتفرمهای اختصاصی، عملا تفاوتهایی هم در ویژگیهای محصولات بر اساس پلتفرمهایشان وجود خواهد داشت. برای مثال می توان به قابلیتهای کاهش نویز و WDR اشاره نمود. قابلیتهای پردازشی بهتری بر روی سنسورهای تصویری بر اساس تکنولوژی H.265 قابل پیاده سازی است.

نظر Pieter Van de Looveren مدیر ارشد بازاریابی شرکت Bosch Security System در مورد سیستمهای H.265:

راهی که یک شرکت را قادر به کاهش نویز تصویر نماید می تواند عامل تمایز و رقابت باشد. این عوامل رقابتی می تواند براساس طراحی فنی، کیفیت قطعات و مدیریت شرایط نوری همچنان حفظ شوند. کاربران هم معمولا به قابلیتهایی مثل کاهش نویز دیجیتالی، تنظیم دینامیک میزان Exposure و بهبود کیفیت تصاویر بر اساس اهداف یا محیط مورد نظر، بسیار اهمیت می دهند.

 

چالش دیگر با کارکرد دوربین مداربسته سرشاخ می شود. بیشتر تاکیدها به کاهش 50 درصدی نرخ انتقال بیتها (bitrate) بوسیله کدک H.265 بر می گردد که بر روی یک جریان تصویری اعمال می شود. اما شاید H.265 بتواند همین میزان کاهش نرخ انتقال داده ها را بر روی انتقال چندین جریان تصویری همزمان (Multistream) هم پیاده سازی نماید که البته این سوال هنوز پاسخ قطعی ندارد!

کدک H.265 دوربین مداربسته

در تصویر بالا براحتی می توانید به تفاوتها در بحث عددی و تئوری پی ببرید.

بیشتر برندهای سازنده دوربین مداربسته بدنبال راهی برای کاهش bitrate براساس کدکهای هوشمند خودشان بر مبنای کدک H.265 هستند. برای مثال شرکت IDIS در مورد میزان فشرده سازی و پیاده سازی تکنولوژی فشرده سازی پیشرفته اختصاصی خود حتی یک قدم هم فراتر رفته است. کدک هوشمند IDIS می تواند حتی 30 درصد بیشتر از کدک H.265 به کاهش نرخ انتقال داده ها کمک نماید. یعنی عملا کدک هوشمند جدید IDIS (بر مبنای H.265) می تواند نسبت به کدک H.264 میزان نرخ انتقال بیتها را 65% کاهش دهد.

کدک H.265 دوربین مداربسته

بگفته Brain Song مدیرعامل شرکت IDIS Europe :

تکنیک MAT (انتقال مطابق حرکت) شرکت IDIS، میزان bitrate را بوسیله تنظیم هوشمند انتقال داده ها(هم در پخش زنده هم در زمان ضبط) بخوبی کاهش دهد. برای خواندن مقاله اختصاصی می توانید به مقاله فشرده سازی 65 درصدی کدک هوشمند IDIS نگاهی بیندازید.

شرکت پاناسونیک هم قابلیتهای مشابهی ارائه می نماید. بگفته Karen Sangha مدیر بازاریابی بخش Security Solution شرکت پاناسونیک کارایی و قابلیتهای H.265 فراتر خواهد رفت. علت آنکه آخرین محصول شرکت پاناسونیک، i-PRO Extreme از ترکیب کدک H.265 و تکنولوژی کدینگ هوشمند اختصاصی استفاده می نماید به همین موضوع باز می گردد. درواقع دوره های بعدی انتقال داده ها بوسیله اولویت فعالیتها در صحنه و براساس میزان کیفیت تصاویر ضبط شده می تواند متفاوت باشد.

در انتها چیزی که کاربران در این دوره بدنبالش هستند، رزولوشن بالاتر، حافظه و استفاده بهینه تر از پهنای باند می باشد که H.265 این نیازها را مرتفع می نماید. ضمن اینکه هزینه های کاربران را نیز کاهش می دهد. اگرچه هنوز این تکنولوژی در ابتدای راه است و هنوز مسائل فنی بسیاری برای حل وجود دارد ولی محبوبیت و حتی فروش محصولات نظارت تصویری با کدک H.265 نشان از آینده غیر قابل انکار این تکنولوژی خواهد داشت.

 

1.PoE در دوربین مداربسته

2.عملکرد سیستم کنترل دسترسی

3.پردازش تصویر یا VCA در دوربین مداربسته

4.دوربین مداربسته تحت شبکه نسبت به دوربین مداربسته آنالوگ

5.انتخاب هارد دیسک دوربین مداربسته

6.لنز دوربین مداربسته

7.دوربین مداربسته دید در شب

8.قابلیت تعقیب هوشمند در دوربین مداربسته

9.دوربین خودرو

تغییر رنگ تصویر در دوربین مداربسته

تکنولوژی / اخبار تکنولوژی . دوربین مدار بسته...
ما را در سایت تکنولوژی / اخبار تکنولوژی . دوربین مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : boodaa webonline بازدید : 278 تاريخ : دوشنبه 7 تير 1400 ساعت: 14:39

در ابتدا باید این را درنظر داشته باشید که در بسیاری از موارد با تغییر حتی یک دستگاه در داخل شبکه دوربین مداربسته و سیستم نظارت تصویری نیاز می شود کل زیر ساخت هم تغییر نماید.

نوشتن لیستی کامل و تهیه فاکتور خرید و پیشنهاد برای تجهیزات زیرساخت شبکه سیستم نظارت تصویری کار آسانی است اما این در صورتی است که شما دقیقا بدانید چه می خواهید و چطور قرار است سیستم به کار گرفته شود. ضمن اینکه لیست هر شرکت و کسب و کار و شرایطی منحصر به همان موقعیت است و شبیه پازلی جدید در هر پروژه عمل می نماید.

این را هم در نظر داشته باشید که گاهی همه چیز بخوبی پیش نمی رود و حضور عوامل محیطی یا تئوری فکری جدید کاربران کار را گره می زند.

اول به مفهوم این می پردازیم که اصلا طراحی زیرساخت یک شبکه برای استفاده از دوربینهای مداربسته تحت شبکه و با استفاده از PoR در سیستمهای نظارت تصویری امنیتی یعنی چه؟

اول از همه یک نقطه مرکزی برای کار در نظر بگیرید که بطور تئوری همه تجهیزات مثل دوربین مداربسته یا دستگاههای کنترل دسترسی قرار است از آن نقطه مسیریابی شوند. این نقاط مبدا، ممکن است در بعضی پروژه ها متعدد باشند و هر کدام نیاز به استفاده از چارچوب ارسال و دریافت ویژه ای برای داده ها داشته باشند(IDF).

برای هر یک از این نقاط و موقعیتها باید موارد زیر در نظر گرفته شوند:

تعداد و نوع دوربینهای مدار بسته مد نظر

  • شرکت سازنده و مدل هر یک از دوربینهای مداربسته را باید بدانید. اطلاعات کافی به محاسبه نیازمندیهای پهنای باند و PoE کمک می نماید.
  • قرار است چه تعداد دوربین مداربسته در این محل نصب شود؟ اگر دوربینهای مداربسته متفاوتی از برندهای مختلف برای آن در نظر دارید باید همه را لیست نمایید.
  • همه اعداد و ارقامی که از فواصل بدست آمده محدودیتی برابر با حداکثر 90 متر )290 فوت( خواهند داشت تا بتوانیم از قابلیت PoE استفاده کنیم. یعنی حداکثر فاصله بین اتصالات باید کمتر از 90 متر باشد. شاید شما تنها به محدودیت 100 متری PoE فکر کنید اما بازهم این حداکثرها به نوع و برند کابلهای شبکه ای بر می گردد که قرار است مورد استفاده قرار دهید. یعنی میزان مقاومت کابل و تغییر کارایی سیستم مهم خواهد بود. موارد استثنا را نیز نمی توانیم در برنامه ریزی در نظر بگیرید وگرنه یکی از بهترین گزینه ها مثلا سیستم PoE + شرکت Uniview خواهد بود که به بهترین شکل تا 300 متر می تواند PoE و ارسال داده ها برای یک دوربین مداربسته را میسر نماید.
  • فروشگاه هایک ویژن   تی وی تی   قیمت دوربین مداربسته  hikvision

نوع کابل شبکه مورد استفاده

  • چه کابلی برای نصب استفاده شده است؟ وقتی کابل کشی موجود که از تغییر کواکسیال و آنالوگ به شبکه IP رسیده است ممکن است بخشهایی هنوز از کواکسیال یا فیبر نوری در سیستم استفاده کرده باشند. برای کابل کواکسیال از استاندارد RG59 استفاده می شود اما مهم است که در نظر گرفته شود. زیرا کابلهای بسیار قدیمی ممکن است از محافظ آلومینیومی در ساختشان استفاده شده باشد که باید حتما برای رسیدن به مقاومت بالاتر در کابلها از نوع جدید بدون محافظ استفاده شود.
  • در نصب کابلهای جدید شبکه از استانداردهای Cat 5e و Cat 6 استفاده می کنند.
  • فیبر نوری خیلی پیچیده تر است و باید در ابتدا نوع ارسال مشخص شود.
  • مشخص نمایید که نوع ارسال کدامیک از حالات Single یا Multimode خواهد بود. سپس باید سایز کابل و فیبر را در نظر داشته باشید که قابلیت هماهنگی با نوع ارسال را داشته باشد. برای حالت ارسال Single باید از کابل 9/1.25 استفاده شود و در حالت Multimode نیز می تواند در دو ابعاد 62.5/1.15 یا 50/1.25 باشد که بستگی به فاصله خواهد داشت. جدا از این موارد، مودمهای کابل فیبر نوری باید هماهنگ با هر کدام از مشخصات باشد و پهنای باند مناسبی را پشتیبانی نماید. توسط لوازم بیشتری که نقش تبدیل را بازی می کنند نوع کابل می تواند مثلا تنها UTP یا کابل شبکه معمولی بوده و بصورت مستقیم دستگاه به شبکه متصل شود. برای کابلهای کواکسیال و زوج سیم و فیبر نوری در شبکه نیاز به تجهیزاتی برای تبدیل نوع ارسال وجود خواهد داشت.

طول کابل

تعیین تقویت کننده مورد نیاز : همانطور که قبلتر گفتیم برای هر نقطه مرکزی  محدودیت ارتباطی با فواصل حداکثر 85-90 متری وجود خواهد داشت. برای مسافتهای بیشتر باید از کابلهای بلندتر از میزان استاندارد در کنار تقویت کننده هایی با پهنای باند و PoE مورد نیاز بهره ببرید. استفاده از هر دستگاهی در مسیر انتقال، نیازمند دقت بر روی تاثیراتش در پهنای باند و PoE خواهد بود.

منابع تامین انرژی PoE و تجهیزات شبکه(سخت ترین بخش کار)

  • مدیریت متغیرها : وقتی استانداردهای IEEE بر سر شبکه ها و ارتباطات و PoE سایه افکنده باشد، مهمترین چیزی که باید در موردش نگرانی داشته باشیم نبود هرگونه استاندارد و معیار از طرف خودمان است. تعیین PoE بر اساس بودجه و اینکه قرار است چطور مورد استفاده قرار گیرد معلوم خواهد شد. از وضعیت پهنای باند سویچ داخلی یا سوئیچ اصلی گرفته تا تعیین پورتهای اختصاصی برای اختصاص پهنای باند مورد نیاز به یک دوربین مداربسته بستگی به همین پارامترهای هدف خواهد داشت.
  • دو چیز مهم در ذهنتان داشته باشید: اول اینکه پهنای باند شما باید در تمام مسیر انتقال داده ها ثابت باشد. دوم اینکه منابع تغذیه PoE نتنها باید قادر به تامین انرژی الکتریکی مورد نیاز کار دستگاهها باشند بلکه باید از دستگاهها در برابر شوک الکتریکی راه اندازی مجددا دستگاهها یا نوسانات برق جلوگیری نماید.
  • شماره نمایندگی هایک ویژن  hikvision  دوربین مداربسته tvt    بهترین دوربین‌ مدار بسته

تکنولوژی / اخبار تکنولوژی . دوربین مدار بسته...
ما را در سایت تکنولوژی / اخبار تکنولوژی . دوربین مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : boodaa webonline بازدید : 341 تاريخ : دوشنبه 7 تير 1400 ساعت: 14:37

اگر در ابتدا بخواهیم یک تعریف کلی از این دو داشته باشیم باید بگوییم که این دو واژه هر کدام یک استاندارد هستند که برای دستگاه های الکترونیکی به کار میرود.hikvision

ملاک IP66 – IP67 در میزان مقاومت لوازم الکترونیکی در برابر آب و رطوبت است.

موضوع مهم :

به یاد داشته باشید که IP66 و IP67 یک استاندارد است و  هرگز آنها را با دوربین IP ( تحت شبکه ) اشتباه نگیرید.

نکته قابل توجه این است که هر دو این استاندارد ها بسیار به هم شبیه هستند .

تنها تفاوت آنها در میزان نفوذ آب است .

در IP66 مقاومت در برابر رطوبت و یا پاشش آب (مثل بارندگی )  و گرد و غبار ملاک قرار داده می شود.

بیشتر بخوانید:   دوربین مداربسته       هایک ویژن      تی وی تی   نصب دوربین مداربسته

   پکیج دوربین مداربسته

تکنولوژی / اخبار تکنولوژی . دوربین مدار بسته...
ما را در سایت تکنولوژی / اخبار تکنولوژی . دوربین مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : boodaa webonline بازدید : 396 تاريخ : سه شنبه 25 خرداد 1400 ساعت: 15:01

 

POE یا همان Power over Etheet

همان طور که می دانید در سیستم های تحت شبکه از کابل های شبکه (8 رشته – CAT ) استفاده می شود.

بعضی از مدل های دوربین مداربسته و NVR ها قابلیت POE دارند که با این سیستم میتوانید برق را هم روی همان کابل شبکه به همراه اطلاعات منتقل کنید.

توجه داشته باشید در سیستم هایی که نیاز به استفاده از سوئیچ دارد ، اگر دوربین ها POE باشند باید حتما از سوئیچ POE استفاده کنید و هرگز نمیتوانید از سوئیچ معمولی استفاده کنید مگر اینکه حالت POE را فراموش کنید و به سبک معمولی دوربین ها را با تغذیه (آداپتور) جداگانه روشن کنید.

 

  1. خرید دوربین مدار بسته
  2. نصب دوربین مداربسته
  3. هایک ویژن
  4. دوربین مداربسته هایک ویژن
  5. دوربین مدار بسته هایک ویژن
  6. انواع دوربین مداربسته
تکنولوژی / اخبار تکنولوژی . دوربین مدار بسته...
ما را در سایت تکنولوژی / اخبار تکنولوژی . دوربین مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : boodaa webonline بازدید : 294 تاريخ : سه شنبه 25 خرداد 1400 ساعت: 15:00

دوربین های مدار بسته PTZ و یا در اصطلاح عامیانه تر، دوربین های اسپیددام، جهت اعمال کنترل دقیق تر در محل مورد استفاده قرار می گیرند.

این دوربین ها قادر به چرخش در دو جهت بالا و پایین و چپ و راست می باشند، همچنین قادر به زوم بر روی تصویر و فوکوس اتوماتیک نیز می باشند، از طرفی یکی از بهترین قابلیتهای این دوربین، امکان چرخش به صورت اتوماتیک و تعریف شده پس از برنامه ریزی می باشد که در این حالت، دوربین، به محلهایی که تعریف شده، به صورت خودکار چرخش و زوم می نماید که کلیه این عملیات در این کتاب توضیح داده می شود.

دوربین های اسپیددام با استفاده از یک پورت به نام RS-485کنترل می گردند. وظیفه این پورت اعمال دستورات از طرف کیبورد، دستگاه DVR و یا کامپیوتر برای کنترل، زوم و چرخش دوربین می باشند.

بر روی دوربین اسپیددام، پورتهای جهت ارتباط موجود می باشد که همانند آن بر رویDVRنیز موجود می باشد. این پورت با اسم RS-485نوشته و شناخته می شود. در برخی از DVRها، از نام های RS485+ وRS485-و در برخی دیگر از TX+وTX- جهت نشان دادن پورت کنترل استفاده می شود.

در پشت دوربین اسپیددام، سوئیچهایی نیز وجود دارد که از آنها جهت کنترل چندین دوربین اسپیددام از طریق یک سیم RS485، مورد استفاده قرار میگیرد. که در واقع جهت کددهی و اختصاص یک ID و شناسه برای هر دوربین بکار میرود.

جهت اجرای اولین مرحله ارتباط بین دستگاه DVR دوربین اسپیددام، کابل بندی بین دوربین و دستگاه مهم می باشد. همانگونه که می دانیم در دوربینهای آنالوگ، جهت مشاهده تصویر، به یک کابل تصویر جهت تامین برق دوربین و یک کابل کواکسیال جهت مشاهده تصویر استفاده می شد. در دوربین های اسپیددام، به غیر از این دو کابل برق و تصویر، یک کابل کنترل RS485 نیز اضافه شده که جهت کنترل دوربین لازم می باشد.

همانطور که مشاهده می کنید، در کنار کابل تصویر و برق دوربین، دو عدد سیم برای پورتRS485 مورد استفاده قرار میگیرد که طبق تعریف، به پینهای RS485+ و RS485- متصل می شوند. سعی کنید از سیستم های با رنگ متفاوت جهت سیمهای RS485 استفاده نمایید تا با هیچ مشکلی روبرو نشوید.

در برخی از موارد در کنار پورت RS485 دو عدد پین خالی به عنوان ورودی ولتاژ در دوربین و دستگاه وجود دارد که این پین ها، زمانی که جریان مورد نیاز دوربین، بیشتر از جریان آداپتور می باشد، مورد استفاده قرار میگیرد، بدین صورت که یک آداپتور مجزا برای تامین جریان این پورت مورد استفاده قرار میگیرد.

کابل بندی :

دیاگرام کابل بندی به شکل زیر می باشد:

جهت انجام اتصالات و کابل بندی، مانند کلیه دوربین ها، کابل تصویر و برق را به دوربین متصل نمایید.

حال نوبت آن است که سیمهای مربوط به پورت RS-485را وصل نماییم. در نظر داشته باشید که سیمها باید به پایه های همنام بین دوربین و دستگاه متصل شود. یعنی مثلا اگر سیم نارنجی را به پین RS485+ روی DVR وصل نمودید، باید سر دیگر آن را به پینRS485+ بر روی دوربین وصل نمایید و همچنین اگر سیم را به پین –RS485 روی DVRوصل نمودید، باید سر دیگر آن را به پین –RS485 برروی دوربین وصل نمایید.

 

حال برق دوربین را روشن و آماده پیکربندی دوربین و دستگاه می شویم.

تنظیمات دوربین اسپیددام :

با روشن شدن دوربین و دستگاه DVR، منوی مربوط به تنظیمات دوربین اسپیددام ظاهر می شود، در صورت عدم نمایش این منو، کلید منویی بر روی دوربین اسپیددام در نظر گرفته شده است که شما قادر به مشاهده این منو خواهید بود و یا دارای سوئیچهای مخصوص تعریف می باشید.

 

 

 

در برخی مواقع، دوربین های اسپیددام دارای سوئیچهایی جهت تعریف Baud Rateو IDدوربین می باشند که از طریق آنها شما قادر به تعریف این موارد خواهید بود.

سه گزینه در منوی دوربین و دستگاه DVR بسیار مهم می باشند که عبارتند از:

PROTOCOL:

جهت ایجاد ارتباط بین دوربین و دستگاه از پروتکلهایی مخصوص که در تمامی دوربین های اسپیددام رایج می باشد استفاده می شود، از جمله این پروتکلها، پروتکل Pelco-D می باشد که در تمامی دوربین ها و دستگاه تعریف شده و اکثر ارتباطات از طریق این صورت میگیرد.

ADDRESS:

از طریق این گزینه، برای دوربینها شناسه و در واقع یک ID تعریف می کنیم که این دوربین با آن شناخته می شود. این ID تا 128 عدد قابل تعریف می باشد، یعنی شما تا 128 دوربین را می توانید کنترل نمایید.hikvision

BUAD RATE:

این گزینه برای ایجاد سرعت تبادل اطلاعات تعریف می شود. توسط این گزینه قادر خواهید بود که سرعت تبادل دیتا مابین دستگاه و دوربین را تعیین و سطح خطا را کنترل نمایید. در چهار سطح 1200,2400,4800,9600 قابل تعریف می باشند. در تعیین این گزینه دقت شود که سرعت تعیین شده در دستگاه و دوربین باید یکی باشد، یعنی اگر نرخ تبادل در دوربین اسپیددام 2400 باشد، در دستگاه DVR نیز باید 2400 باشد. پس از تعیین و تعریف این گزینه ها و پیکربندی آنها در دوربین اسپیددام، حال باید دستگاه DVR را پیکربندی کنیم تا ارتباط تکمیل گردد.

تنظیمات دستگاه DVR :

برای اینکار، ابتدا از گزینه منو در دستگاه DVR ، گزینه مخصوص تنظیم PTZ را انتخاب می کنیم، در برخی از دستگاههای DVR این گزینه با نام PTZ و در برخی دیگر در زیر منوهایDevice نشان داده می شود. پس از انتخاب این گزینه PTZ، تصویری با گزینه های زیر نمایان می شود. در انواع دستگاههای DVR، این گزینه ها متفاوت می باشد.

در این بخش چهار گزینه بسیار مهم می باشد که عبارتند از:

Channel و یاCH:

این گزینه نشان دهنده کانال تخصیص داده شده برای دوربین اسپیددام می باشد. شما باید کانالی را که دوربین اسپیددام به آن متصل شده است را انتخاب کنید. در صورت وجود چندین دوربین اسپیددام، باید کانال مخصوص برای هر دوربین اسپیددام را به صورت جداگانه در این بخش تعریف کنید.

Protocol:

جهت تعریف نوع ارتباطی بین دستگاه و دوربین اسپیددام می باشد که عموما بررویPelco-Dگذاشته می شود.

Speed و یا Buad Rate:

این گزینه همانطور که گفته شد، جهت تعیین نوع نرخ تبادل اطلاعات می باشد، که در بیشتر مواقع جهت جلوگیری از ایجاد خطا در بین تبادل اطلاعات، 2400 را انتخاب می کنیم.

ID و یا Address:

جهت هماهنگی ارتباط دوربین اسپیددام و دستگاه DVR مورد استفاده قرار میگیرد. مقداری که در دوربین اسپیددام تعریف شده باید با مقداری که در این گزینه تعریف می شود، برابر باشد.

حال با ذخیره این تنظیمات از بخش تنظیمات دستگاه DVR خارج می شویم.

حال دوربین مدار بسته اسپیددام ما آماده کنترل از طریق دستگاه DVR می باشد.

 

چرخش دوربین اسپیددام:

جهت انجام این عمل از طریق کلیک راست بر روی صفحه و انتخاب گزینه PTZ، کلیدهای مخصوص این کار نمایان می شود. البته در دستگاه هایDVR این گزینه متفاوت می باشد. شما همچنین از طریق پنل دستگاه و کلیدهای موجود بر روی دستگاه DVR نیز می توانید این کار را انجام دهید.

 

 

با استفاده از جهت چپ،راست،بالا،پایین می توانید دوربین را چرخش دهید. گزینه های زوم، فوکوس و ….. نیز امکاناتی را در اختیارتان قرار می دهد.

حال گاهی دوست دارید که عمل چرخش به صورت اتوماتیک انجام گیرد، به این صورت که چندین نقطه را تعریف و سپس دوربین به صورت اتوماتیک به آن قسمتها حرکت کند. برای اینکار از گزینه های Save یا Preset استفاده می شود. بدین صورت که ابتدا به محلهایی که دوست داریم دوربین به آن محلها چرخش کند، و در هر نقطه بر روی کلید Save و یاPreset کلیک کرده تا آن محل در حافظه ذخیره شود. پس از تعریف این نقاط، بر روی گزینهAuto ویا StartCruise کلیک کرده تا دوربین به صورت اتوماتیک به آن نقاط چرخش و حرکت کند. جهت توقف بر روی گزینه Stop کلیک کنید. البته در دستگاه های متفاوت، این گزینه ها نیز متفاوت میباشد.

 دوربین مدار بسته  دوربین مداربسته هایک ویژن  دوربین مداربسته tvt 

اتصال و کنترل بیش از یک دوربین اسپیددام:

گاهی اوقات تعداد دوربین های اسپیددام مورد استفاده ما بیشتر از یک عدد می باشد. حال نکته قابل توجه اینست که برای اینکار چه باید کرد؟ آیا برای هر دوربین یک دستگاه لازم است؟

بهترین روش برای کنترل چندین دوربین اسپیددام توسط DVR باید از روش موازی کردن دوربین های اسپیددام استفاده کنیم.

ابتدا به صورت شکل بالا، کلیه کابلهای برق و تصویر دوربینها را وصل می کنیم. سپس کابلی از پورتRS485 دستگاهDVR به پورت RS485 دوربینها متصل می نماییم. توجه کنید که این کابلها به صورت موازی باید وصل شود. سپس برای هر دوربین یکID یا شناسه تعریف می کنیم. اینID می تواند به صورت منوی دوربین انجام گیرد ویا از طریق سوئیچهای موجود بر روی دوربین انجام میگیرد. سپس از منوی تنظیمات PTZ روی دستگاه، هر کانال را برای یک ID دوربین تعریف می کنیم.

گاهی اوقات از دستگاه رابط دیگری جهت کنترل چند دوربین اسپیددام نیز استفاده می شود.

 

کیبورد کنترل دوربین اسپیددام:

جهت کنترل با کیبورد، ابتدا باید دفترچه مربوط به کیبورد را مطالعه و سپس بر حسب دستوراتی که در آن ذکر شده، دوربین اسپیددام را تنظیم نمایید. در هر کیبورد کنترلی، نوع دستورات و کددهی متفاوت می باشد. لذا اجرا و توضیح آن را به عهده خوانندگان عزیز می سپاریم.

  بهترین دوربین‌ مدار بسته    انواع دوربین مدار بسته     ریست پسورد هایک ویژن 

تکنولوژی / اخبار تکنولوژی . دوربین مدار بسته...
ما را در سایت تکنولوژی / اخبار تکنولوژی . دوربین مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : boodaa webonline بازدید : 492 تاريخ : سه شنبه 25 خرداد 1400 ساعت: 15:00

 

از دوربین های حرارتی می توان برای غربالگری سریع و ایمن درجه حرارت اولیه کارکنان ، بازدیدکنندگان و مشتریان استفاده کرد. با استفاده از روش صحیح ، دوربین ها می توانند از شیوع ویروس های خطرناک مانند ویروس کرونا جلوگیری کنند. همه ما می دانیم که در طول همه گیری جهانی بیماری کرونا، استفاده از دوربین های حرارتی افزایش یافته است، اما همیشه از آنها به درستی استفاده نشده است، بنابراین تاثیر گذاری این ابزار نیز تا حدودی زیر سوال رفته است.

محصولات حرارتی غربالگری دمای Hikvision در حال حاضر به کاربران در غربالگری درجه حرارت اولیه کمک می کند. در طی سال 2020 ، تقاضا در بیشتر بازارها افزایش یافته است و این شرکت نیز به شدت توصیه می کند که از دوربین های ترموگرافی Hikvision مطابق با قوانین و مقررات محلی استفاده شود. محدودیت های این فناوری شامل توان عملیاتی و تأثیر شرایط محیط است.

استفان لی ، مدیر محصولات حرارتی در هایک ویژن می گوید، دوربین های حرارتی نمی توانند ویروس و تب را تشخیص دهند و فقط قبل از استفاده از اقدامات ثانویه باید به عنوان اولین خط غربالگری استفاده شوند. ما همچنین معتقدیم که برای مشاغل و مقامات مهم است که از [دوربین های حرارتی] در کنار برنامه کامل اقدامات بهداشتی و ایمنی اضافی استفاده شود که این اقدامات شامل شستن دست، ضد عفونی منظم سطوح، پوشیدن لباس محافظ مانند ماسک و فاصله اجتماعی است.

در این مقاله توضحیاتی در جهت افزایش اثربخشی دوربین های حرارتی هایک ویژن برای شما بیان می کنیم.

 

امکانات غربالگری دما

برخی ادعاها وجود دارد که اندازه گیری درجه حرارت پیشانی به اندازه اندازه گیری قسمت داخلی کانال چشم نیست. ما معتقدیم که دقت اندازه گیری پیشانی در اندازه ای هست که بتوان به نتایج آن اعتماد کرد. همچنین شرکت هایک ویژن با سلسله آزمایش هایی نشان می دهد که چگونه درجه حرارت پوست روند بهبودی (گرم شدن) را تجربه می کند، مهم نیست که توسط دوربین حرارتی یا دماسنج اندازه گیری می شود.

قبل از شروع اندازه گیری دما ، مردم باید در چنین شرایطی پنج دقیقه صبر کنند. ما امیدواریم که ذینفعانی که در طراحی امکانات غربالگری دما و اقدامات ایمنی و بهداشتی مرتبط هستند، تشخیص دهند که اهمیت در نظر گرفتن زمان بازیابی درجه حرارت پوست بسیار مهم است و اندازه گیری پیشانی می تواند نتایج دقیق آزمایش را ارائه دهد.

تولید کنندگان تصویربرداری حرارتی

این الگوریتم بر اساس تعداد زیادی از نتایج آزمون برای دستیابی به مقادیر تعدیل شده عمل می کند. اصل اندازه گیری دما در تصویربرداری حرارتی، تشخیص تابش گرمای ساطع شده از بدن انسان است. مقدار گرمای شناسایی شده اغلب دمای داخلی بدن واقعی فرد را منعکس نمی کند. بعلاوه، دما در قسمتهای مختلف انسان از قبیل پیشانی، گوش ، زیر بغل و … متفاوت است. به همین دلیل برای حل مشکل خطای محاسباتی می توان از الگوریتم جبران درجه حرارت برای تنظیم دمای پوست اندازه گیری شده برای همسویی با دمای داخلی بدن استفاده کرد.

این الگوریتم بر اساس تعداد زیادی از نتایج آزمون برای دستیابی به مقداری است که به حد متعادل نزدیک است. در حال حاضر، تولیدکنندگان تصویربرداری حرارتی در بازار و حتی تولید کنندگان دماسنج پیشانی، الگوریتم های خاص خود را برای نقشه برداری از دمای پوست اندازه گیری شده توسط دوربین به دمای داخلی بدن ایجاد کرده اند، به طوری که دمای پوست را به دمای داخلی بدن جبران می کنند.

دوربین های حرارتی

به همین دلیل است که هایک ویژن توصیه می کند “درجه حرارت واقعی بدن” برای تأیید با دستگاه ثانویه بررسی شود. کار کالیبراسیون برای یک دوربین حرارتی در فرآیند تولید در کارخانه انجام می شود، از جمله کالیبراسیون مقادیر مرجع و نقطه تشخیص و غیره. در همان زمان، پارامترهای تجهیزات باید قبل از استفاده در محل تنظیم شوند تا اطمینان حاصل شود که دمای دقیق قرائت می شود.

هایک ویژن دقت اندازه گیری دما در ناحیه داخلی را انکار نمی کند اما اندازه گیری درجه حرارت پیشانی و الگوریتم های مبتنی بر سناریوهای استفاده واقعی را ترجیح می دهد، به گفته این شرکت، مقدار زیادی از داده های آزمایش و نتایج عملی نشان می دهد که پیشانی یک منطقه اندازه گیری دما و استفاده صحیح و آسان است. البته نا گفته نماند که به هر حال انتخاب مناطق مختلف صورت برای اندازه گیری دما مزایا و معایبی دارد.

اثربخشی دوربین های حرارتی هایک ویژنبیشتر بخوانید:  تی وی تی   قیمت دوربین مداربسته   دوربین اچ دی

دمای جبران پیش فرض

دو روش اصلی منطقه اندازه گیری و نحوه استفاده از الگوریتم های جبران را هدایت می کنند:

ناحیه پیشانی + مقدار الگوریتم جبران پیش فرض

نیمه بالایی صورت (پیشانی + کانتوس) + مقدار پیش فرض داخلی الگوریتم جبران کانتوس.

هر دو روش الگوریتم های جبران را به کار می گیرند، اما به طور کلی دمای جبران پیش فرض کانتوس داخلی کمتر از دمای جبران پیش فرض پیشانی خواهد بود. دلیل این امر این است که درجه حرارت کانال داخلی اکثر افراد از پیشانی آنها بالاتر است، بنابراین جبران دما نسبتاً کم است (یعنی این دما به حد قابل قبولی نزدیک به دمای واقعی داخل بدن است).

ناحیه صورت فوقانی

هایک ویژن دریافت که انتخاب ناحیه بالایی صورت بعلاوه مقدار جبران پیش فرض برای کانال داخلی منجر به ایجاد شرایطی می شود که دمای محاسبه شده کمتر از دمای واقعی باشد. از نظر شرکت هایک ویژن، پیشانی یک ناحیه نسبتاً واضح و قابل برداشت در کل صورت است.

دلیل این امر این است که وقتی دوربین نمی تواند موقعیت کانال داخلی را ثبت کند (به عنوان مثال، هنگامی که شخصی در حال راه رفتن است، یا صورت افرادی رو به دوربین نیست) ، دوربین به طور خودکار دمای  پیشانی را محاسبه می کند سپس نتیجه ای که ظاهر می شود را به علاوه دمای جبران پیش فرض کانال داخلی گوشه چشم محاسبه می کند. همانطور که توضیح دادیم  این عدد کمتر از دمای واقعی فرد اندازه گیری شده است و در نتیجه در این شرایط خطاها ممکن است افزایش یابد.

پس از مقایسه بسیاری از آزمایشات ، با توجه به اینکه نتایج اندازه گیری درجه حرارت پیشانی نسبتاً پایدارتر هستند و برای جلوگیری از نتایج نادرست اندازه گیری درجه حرارت داخلی، هایک ویژن روش اندازه گیری درجه حرارت پیشانی را انتخاب کرد.

شرایط محیطی ناپایدار

یک شرایط ناپایدار محیطی ممکن است بر دقت سیستم های دوربین حرارتی تأثیر بگذارد

عوامل محیطی می توانند بر دقت دوربین های حرارتی تأثیر بگذارند و ایده استفاده از بدنه مشکی تهیه یک نقطه مرجع برای دوربین است که دمای آن پایدار باشد. بدنه سیاه تا دمای خاصی گرم می شود و به دوربین حرارتی کمک می کند تا بداند که چه عواملی در اثر عوامل محیطی در اتاق ایجاد می شود و چگونه دوربین باید خود را در زمان واقعی کالیبره کند تا دقت آن بهتر شود.

بدنه سیاه می تواند به افزایش دقت اندازه گیری دما کمک کند و بیشترین بهبود از 0.5 to به 3 0.3 درجه است. با این وجود هزینه نصب را نیز افزایش می دهد. در برخی از بازارها ، مشتریان ممکن است به منظور مطابقت با الزامات دقت نظارتی ، به بدن سیاه نیاز داشته باشند. یک شرایط ناپایدار محیطی ممکن است بر دقت سیستم های دوربین حرارتی برای اندازه گیری دما تأثیر بگذارد.

اندازه گیری درجه حرارت پزشکی

بنابراین ، هایک ویژن پیشنهاد می کند که برای نصب و استفاده از شرایط محیط باید فراهم شود. اول از همه ، کاربران باید از نصب دستگاه ها در محیط های گرم یا تغییر پذیر خودداری کنند. همه دوربین ها به محیط داخلی با هوای آرام ، دمای ثابت و بدون نور مستقیم خورشید نیاز دارند. همچنین باید از نصب در مکانهای نیمه باز که ممکن است مستعد تغییر در شرایط محیط باشند مانند درها ، خودداری شود و باید نور پایدار و مرئی کافی وجود داشته باشد.

تمام دستگاه ها باید نصب شوند تا از نور پس زمینه ، اهداف با درجه حرارت بالا و بازتاب در زمینه دید تا حد ممکن جلوگیری شود. آقای لی می گوید: “ما اغلب این تصور غلط را می بینیم که دوربین های حرارتی می توانند جایگزین تجهیزات اندازه گیری دما شوند.

غربالگری مقدماتی سریع

دوربین های گرماسنجی غربالگری دما برای تشخیص دمای سطح پوست طراحی شده اند و اندازه گیری باید برای دستیابی سریع به غربالگری مقدماتی در مکان های عمومی انجام شود. واقعاً مهم است که درجه حرارت اصلی بدن واقعاً متعاقباً با دستگاههای اندازه گیری بالینی اندازه گیری شود.

بیشتر بخوانید:   هایک ویژن    نصب دوربین مداربسته 

تکنولوژی / اخبار تکنولوژی . دوربین مدار بسته...
ما را در سایت تکنولوژی / اخبار تکنولوژی . دوربین مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : boodaa webonline بازدید : 451 تاريخ : سه شنبه 4 خرداد 1400 ساعت: 20:56

 

در فرهنگ لغت اپلیکیشن به معنای نرم افزار کاربردی هست که برای گوشی‌های تلفن همراه کاربرد داره.

"اپلیکیشن" یا به اختصار App بیشتر از لغت "نرم افزار" جا افتاده و این لغت دقیقاً همان معنی "نرم افزار کاربردی" رو میده.

معمولا اکثر نرم افزارهایی که روزانه از آن‌ها استفاده می‌کنیم اپلیکیشن محسوب می‌شن. سیستم عامل‌های مختلف جز این دسته بندی نیستند.

اپلیکیشن‌ها یک رسالت اساسی دارند و آن آسان کردن هرچه تمام تر زندگی روزمره است. شما با یک تاچ ساده می‌تونید عملیات بانکی خودتون رو انجام بدید و بدون هیچ دغدغه‌ای به دیگر کارهای خود برسید. معمولا درصد خطا در اپلیکیشن‌ها پایین است و هر خطای احتمالی به راحتی در نسخه های بعدی یک اپلیکیشن اصلاح میشه.

شهرنت شبکه اجتماعی خرید و فروش کالا و خدمات. شهرنت فروشگاهی به وسعت شهر شماست. در اپلیکیشن شهرنت شما می توانید با تولید محتوا و به ازای لایک و کامنت های دریافتی خود درآمد مستقیم ریالی داشته باشید.

هر اپلیکیشن با هدف خاص خودش طراحی میشه و انواع زیادی دارن. میشه گفت تقریبا برای هر نیاز انسان میشه یه اپلیکیشن طراحی کرد.

تکنولوژی / اخبار تکنولوژی . دوربین مدار بسته...
ما را در سایت تکنولوژی / اخبار تکنولوژی . دوربین مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : boodaa webonline بازدید : 385 تاريخ : سه شنبه 4 خرداد 1400 ساعت: 20:55

دوربین داهوا این روزها در مراکز مختلفی به فروش میرسد این برند یکی از معتبرترین برندهای بازار بوده که در کنار کیفیت ،قیمت مناسبی نیز دارد.

به گزارش بازرگانی مهر، قیمت دوربین مداربسته داهوا در بازار ایران و در مقایسه با قیمت سایر برندها از جمله هایک ویژن کاملاً اقتصادی است از این رو توانسته به سادگی رضایت کاربران خود را جلب نماید. دوربین داهوا عملکردی قدرتمند و هوشمندانه دارد و با در نظر گرفتن نیازهای مختلف کاربران توانسته طیف وسیعی از محصولات را با قیمت بسیار مناسب به بازار تجهیزات نظارتی عرضه کند. می‌توانید آخرین قیمت دوربین داهوا را به سرعت در دیجی داهوا پیدا کنید!

قیمت دوربین داهوا و نکات مهم در لیست قیمت آن:

نکته 1: قبل از انتخاب محصول از موجود بودن آن از طریق تماس با شرکت مطلع شوید.

نکته 2: لیست قیمت دوربین داهوا ابتدای هر ماه در سایت آپدیت می‌گردد، بهتر است برای دریافت قیمت روز و قطعی با دپارتمان فروش تماس بگیرید.

نکته 3: برای دریافت اطلاعات تخصصی درباره محصولات با کارشناسان فنی تماس بگیرید.

نکته 4: برای مشاهده پرفروش‌ترین دوربین مداربسته داهوا و آشنایی با مشخصات آنها می‌توانید به صفحه فروشگاه داهوا مراجعه نمائید.

نکته 5: برای انتخاب دقیق محصول مورد نظر خود به صفحه راهنمای انتخاب محصول مراجعه نمائید.

در میان برندهای موجود در بازار دوربین داهوا در ایران از محبوبیت بالایی میان کاربران برخوردار شده است. داهوا با ارائه خدمات و محصولات خود در نمایندگی‌های معتبر توانسته سهمی زیادی از بازار را در اختیار بگیرد. شاید بتوان گفت عمده دلیل محبوبیت داهوا در ایران، عرضه محصولات بسیار با کیفیت با قیمت بسیار اقتصادی می‌باشد.

دیجی داهوا به عنوان مرجع تخصصی بررسی و فروش داهوا در ایران عرضه کننده محصولات داهوا با کیفیت بالا و گارانتی معتبر 25 ماهه می‌باشد. توجه به گارانتی معتبر و همچنین نوع بسته بندی جعبه دوربین از نکات مهم در زمان خرید می‌باشد.

دوربین مداربسته داهوا

این دوربین‌ها در دو تکنولوژی‌های IP و HDCVI در بازار تجهیزات نظارتی موجود هستند که با توجه به نوع پروژه خود می‌توانید دوربین مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

چه عواملی باعث محبوبیت محصولات داهوا در ایران شده اند؟


در ابتدا می‌توانیم به مهم‌ترین عامل محبوبیت برند داهوا اشاره کنیم که سهولت نصب، راه اندازی و استفاده از محصولات آن است. برای مثال نحوه طراحی و ساخت دوربین‌های مداربسته آی پی و HD داهوا سبب شده تا تکنسین نصب در کوتاه‌ترین زمان قادر به نصب و راه اندازی آن باشد. محصولات داهوا از جمله دستگاه‌های ذخیره ساز یا دوربین‌های مداربسته از قابلیت plug-and play برای نصب پشتیبانی می‌کنند از این رو نصب آن به سادگی و بدون پیچیدگی انجام می‌گیرد.

علاوه بر این مورد، اکثر دستگاه‌های تولید شده توسط این برند، هوشمند هستند و به همین دلیل میان کاربران در سراسر جهان به خصوص ایران محبوبیت بالایی پیدا کرده اند. به علاوه ویژگی‌های پیشرفته‌تری نظیر tracking، face detection و … نیز سبب می‌شود تا کاربران به خریداری این محصولات تمایل بیشتری پیدا کنند.

دیگر مزیت محصولات داهوا، قیمت مقرون به صرفه این محصولات است اما باید در نظر داشته باشید قیمت پایین این محصولات، تاثیری روی عملکرد این دستگاه‌ها نخواهد داشت. یکی از مسائلی که کاربران همواره به آن توجه دارند هزینه راه اندازی یک سیستم مداربسته است. داهوا با در نظر گرفتن تمامی نیازها و نگرانی‌های کاربران توانسته محصولات متنوع، هوشمند و بسیار قدرتمندی به بازار تجهیزات نظارتی عرضه کند.

داهوا عرضه کننده چه محصولاتی می‌باشد؟

داهوا به طور تخصصی در زمینه تولید دوربین‌های مداربسته و دستگاه‌های ذخیره ساز فعالیت می‌کند. محصولات تولید شده توسط داهوا عبارتند از:

· دوربین مداربسته HDCVI

· دوربین مداربسته تحت شبکه IP

· دوربین‌های گردان PTZ

· دوربین‌های حرارتی

· دستگاه NVR

· دستگاه XVR

· اکسس کنترل – سیستم‌های کنترل دسترسی

· سیستم‌های هشداردهنده

  1. دوربین مداربسته
  2. قیمت دوربین مداربسته
  3. دوربین مدار بسته
  4. دوربین مداربسته
  5. خرید دوربین مداربسته
  6. خرید دوربین مدار بسته
  7. فروش دوربین مداربسته
  8. دوربین مداربسته هایک ویژن
  9. دوربین هایک ویژن
  10. دوربین مداربسته
  11. قیمت دوربین مداربسته
  12. دوربین مدار بسته
تکنولوژی / اخبار تکنولوژی . دوربین مدار بسته...
ما را در سایت تکنولوژی / اخبار تکنولوژی . دوربین مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : boodaa webonline بازدید : 535 تاريخ : سه شنبه 4 خرداد 1400 ساعت: 20:55

در فرهنگ لغت اپلیکیشن به معنای نرم افزار کاربردی هست که برای گوشی‌های تلفن همراه کاربرد داره.

"اپلیکیشن" یا به اختصار App بیشتر از لغت "نرم افزار" جا افتاده و این لغت دقیقاً همان معنی "نرم افزار کاربردی" رو میده.

معمولا اکثر نرم افزارهایی که روزانه از آن‌ها استفاده می‌کنیم اپلیکیشن محسوب می‌شن. سیستم عامل‌های مختلف جز این دسته بندی نیستند.

اپلیکیشن‌ها یک رسالت اساسی دارند و آن آسان کردن هرچه تمام تر زندگی روزمره است. شما با یک تاچ ساده می‌تونید عملیات بانکی خودتون رو انجام بدید و بدون هیچ دغدغه‌ای به دیگر کارهای خود برسید. معمولا درصد خطا در اپلیکیشن‌ها پایین است و هر خطای احتمالی به راحتی در نسخه های بعدی یک اپلیکیشن اصلاح میشه.

شهرنت شبکه اجتماعی خرید و فروش کالا و خدمات. شهرنت فروشگاهی به وسعت شهر شماست. در اپلیکیشن شهرنت شما می توانید با تولید محتوا و به ازای لایک و کامنت های دریافتی خود درآمد مستقیم ریالی داشته باشید.

هر اپلیکیشن با هدف خاص خودش طراحی میشه و انواع زیادی دارن. میشه گفت تقریبا برای هر نیاز انسان میشه یه اپلیکیشن طراحی کرد.

تکنولوژی / اخبار تکنولوژی . دوربین مدار بسته...
ما را در سایت تکنولوژی / اخبار تکنولوژی . دوربین مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : boodaa webonline بازدید : 352 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1400 ساعت: 22:20